Någon hörde mig!

IMG_3374.JPGEn fin men aningens varm morgon mötte oss i Pitztal. Vackert är ibland kort och vet inte om jag kanske ångrar mig då jag skrev att vi var bortskämda med vädret för idag slog det om och blev annat i sikte än sol & blå himmel.

IMG_3378.JPGLite regn, snö & en mindre rolig gondoltur för den höjdrädda!

IMG_3380.JPGVädret är ju en del av denna idrott men dagar som dessa ska man heller inte underskatta och kasta bort. Med fokus på bra position och fighting spirit blev det ett utmanande men nyttigt rodel-slalom pass. Precis vad jag behöver utmana mig med! Så ger dagen ett smile ändå och tar vila imorgon med förhoppning om mindre rodel & sol på söndag!
//Maria

Kommentera

