Sugen att cykla CykelVasan?

vattenfall cykelbild

Eftersom cykling är en riktigt bra träningsform inför vinterns skidåkning kommer jag att genomföra CykelVasan för tredje gången i år – och det som lagledare för lag Vattenfall. CykelVasan den 16 augusti är sedan länge fullbokat, men jag har fem startplatser till mitt lag. Vill du vinna en av dessa? Då gör du så här:

Ta en bild som beskriver ordet ”cykelsommar” ladda sedan upp den på http://cykelsommar2014.se/tavla

Jag sitter sedan i juryn och väljer ut de vinnande bidragen tillsammans med representanter från Vattenfall, Pamela Andersson på ToppHälsa och Joel Marklund, sportfotograf som vann Årets Bild. Tävlingen pågår fram till den 30 juni. De som vunnit en av de fem platserna till lag Vattenfall meddelas vecka 27.

Ps. Vill du ta del av mina träningstips inför CykelVasan – gilla Vattenfall skidsport på Facebook. https://www.facebook.com/vattenfallsskidsport?fref=ts

Lycka till! //Maria

One thought on “Sugen att cykla CykelVasan?

  1. Yvonne skriver:

    Hej Maria! Jag är en av de fem som vann en startplats till Cykelvasan! Det ska bli jättekul att köra loppet med dig som lagledare, ser verkligen fram emot den 16 augusti🙂
    Vi ses i Sälen!
    //Yvonne

Kommentera

