Nationals

 

Säsongen är inne på slutspurten och dit hör SM till. Denna helg hoppade jag och pappa in i bilen och gjorde en nostalgi trip till Tärnaby – stället som varit min andra hemmabacke och där jag upp till 15 års ålder tränat i princip varje helg varje höst!

bild 3Härlig vy att vakna upp till, lika vackert som jag kommer ihåg det!

bild (60)Kul att få vara där med pappa – precis som det var förr om åren!

bild 1Trött och slut tackade jag för lugna eftermiddagar som bestod av långa promenader på sjön i solen.

bild 4SM har alltid varit speciellt för mig. Som ung var det höjdpunkten på året och möjligheten att få tävla mot Sveriges bästa åkare och landslagsåkare. Idag är jag själv i den andra situationen och min höjdpunkt är att få dra på mig klubbkläderna och tävla tillsammans med alla mina härliga klubbkompisar! Lyckades lämna Tärnaby med två lagguld och ett individuellt silver men framförallt är härlig nostalgi helg! Tack!

//Maria

Kommentera

