Grande finale

MPH utsiktFinal och äntligen finväder! Vi som knappt sett solen i år på våra tävlingar…IMG_0546IMG_0557Lite tid till att slappa och njuta innan tävlingarna drog igång. IMG_0569En helg med en 8e & 6e plats fick avsluta min fina säsong och bäst av allt så  fick jag kliva upp på pallen sista dagen och ta emot medaljen för 3e platsen i totala storslalomcupen! Wow – det hade jag inte vågat tro när jag startade denna säsong som 28e rankad i samma gren. En fin 4e plats i slalomcupen och 7a i totalcupen sammanfattar jag som min bästa säsong någonsin! IMG_0568Småsjuk, glad & med hemlängtan tog jag den alltid lika goda fikan på Joes på Arlanda innan jag hoppade på sista planet mot Umeå! Tack säsong 2013/2014!

//Maria

2 thoughts on “Grande finale

  1. Linda skriver:

    Tack för allt du bjudit på denna säsong!
    Vi var på plats i Flachau och bjöds på en fantastisk föreställning.
    Trist att säsongen redan är över, det går alltid för fort. Men hoppas ni alla får en välförtjänt vila och bara kunna leva lite mer normalt under en period….

  2. Elin S skriver:

    Alltså du är så sjukt duktig Maria! Så bra kört av dig denna säsong, jag har suttit som på nålar varje gång och nästan skrikit mig hes (alternativt bitit av mig alla naglar, hehe). Du är bäst, båda i backen och privat är du min absoluta favorit-Maria! 😉
    Förresten tycker jag att det är hög tid att vi och Annorna tar den dära helgen tillsammans som vi pratat om nåt år eller två nu – vad säger du?! 🙂 Kram, Elin

Kommentera

