ÅRE

IMG_0445Så här välkomnades jag till Åre för en vecka sedan och påmindes direkt om varför jag gillar detta ställe så mycket…IMG_0403Tajmade även in hotell Totts grymma brunch som första lunch, drogs på något konstigt sätt ganska snabbt till detta dessertbord…IMG_0434          Träningen var varierad – sockerunderlag blandat med is men lika lyckliga var vi för det!IMG_0399IMG_0442Dock inte lika lycklig efter denna mindre bra käppträff som slutade i en snygg blåtira och ond näsa…IMG_0454Till helgens tävlingar fick jag besök av en hel hög nära & kära, inte minst dessa två godingar! mph åk åreTvå storslalom och en slalomtävling slutade med 8-5-2 plats för min del. Lite blandad åkning tillsammans med blandat väder slutade riktigt bra och slalompallplatsen var pricken över i:et på en bra helg!pall åreÄnnu bättre att få dela med dessa två, inte minst Anna Swenn Larsson som visade vart skåpet skulle stå!IMG_0497En lugn söndag i vänners sällskap med långfrukost, skvaller och en bättre skotertur i Jämtlandsfjällen. IMG_0518Fick också hänga med min favorit en HEL dag – dessa dagar är inte många under vinterhalvåret! IMG_0522Nöjd & glad lämnar jag Åre för att ladda för kommande veckas världscupfinal i schweiziska Lenzerheide! TACK för alla hejarop och peppande ord, ni är oslagbara!

Dags att avsluta säsongen på ett snyggt sätt!

//Maria

One thought on “ÅRE

Kommentera

