Lets go west!

20131122-233913.jpgLevi välkomnade oss med iskyla & snöstorm men på tävlingsmorgonen var allt sig likt igen.. förutom den där vinden som spelade oss ett spratt! Min dag slutade långt från mina förhoppningar, men så är det med idrott – ups & downs! Gäller att se & ta med det positiva & fokusera mot nästa utmaning & jag gillar ju just utmaningar!

20131122-234534.jpgEn stabil svensk dag & extra kul med härlig insats av mina två klubbkompisar. Lisa levererade topptider innan en grensling & Lotta kvalade sin första världscup & slutade på en grym 14e plats, woho!

20131122-233833.jpgOch på tal om det positiva – denna vy tar jag med mig🙂

Väskorna är packade, ligger nerbäddad i hotellsängen & imorgon flyger vi västerut – som jag längtat!
//Maria

One thought on “Lets go west!

Kommentera

