SAAS FEE

IMG_5199Några fina dagar hemma i Umeå där sommaren håller i trots att morgnarna börjar bli lite höstlika!IMG_5200Ett stopp i Stockholm & Scandic Grand Central – ett hotell exakt i min smak!IMG_5201En middag på East & trevlig sällskap toppade den korta visiten.IMG_5209Ett flyg senare & tillbaka i Schweiz bland berg & biltåg…IMG_5212Tidiga morgnar med klockan på strax efter 05.00 & uppvärmning på kontoret med svårslagen utsikt!IMG_5236IMG_5213 IMG_5230 bild (43)Ett läger som bjöd på det mesta jag kunde längta efter & att starta dagen såhär gav en rejäl energikick!bild (44)Åkning, teknik & förhållanden snackas det ofta om men här är en av mina viktigaste personer kring min skidåkning som alltid ställer upp, stöttar, tror på mig & levererar snabbaste skidorna! Hvala Lojze!

bild (45)Lämnar Saas Fee nöjd & glad – dags för kort visit till Sverige!

//Maria

***********

Our second camp in Saas Fee, Switzerland, has come to an end and another great camp. Early mornings, incredible view, great condition and better skiing. Leaving for a short stop at home, before flying back south!

Kommentera

