Härligt besked!

20121126-065019.jpg

En bra slalom söndag vägde upp lördagens urkörning i storslalom. En härlig femte plats med bra stabila åk! Att följa upp min åttonde plats i Levi med detta ger mig en stor positiv kick och jag har fått ett kvitto på att rehab, träning och mitt mål att ta mig tillbaka till toppen i slalom går åt rätt håll! Det finns fortfarande teknik att slipa på, självförtroende att höja & speciellt snabba österrikiskor att jaga! Men absolut ett steg i önskad riktning!
Nu lämnar vi Colorado för några dagar hemma i ett förhoppningsvis vintrigt Sverige. Nästa stopp bli St Moritz och uppladdning inför kommande storslalom tävlingar! Men först en långflygning & lite juluppladdning!
//Maria

One thought on “Härligt besked!

Kommentera

