Back in business!

Premiären i Sölden är avklarad och äntligen är jag tillbaka i tävlingssammanhang! Många månader av rehab och kämpandes för att eventuellt göra en start redan i oktober gick i lås. Trots ett långt ifrån godkänt resultat i mina ”vanliga” ögon, måste jag vara väldigt nöjd över det jag åstadkommit fram till idag. En punkt på listan är avklarad och jag ser med spänning fram emot nästa uppgift!

Nu är jag glad att vara hemma i Sverige igen och ser fram emot träning på hemmaplan i mörker och kyla, det är ju trots allt det jag är uppväxt med!🙂

***************

My first race of this season is done and I’m finally back racing after many months of rehabilitation. My result (35th place) is far from ok compared to earlier results, but I have to be proud of what I have done until today. One important thing is done and now I’m waiting for next challenge! Glad to be back in Sweden and look forward to next week’s skiing in the cold and dark – after all, what I grew up with!🙂

Kommentera

