Slutspurt!

Det är alltid lika skönt att komma hem men varje gång springer dagarna iväg. Jag har umgåtts med familjen så mycket jag hunnit, saknats har bara Johan gjort, han är på Nya Zealand och åker skidor. Sommaren här uppe sjunger nog på sista versen och när jag är tillbaka i stan lär det vara höst! Gäller att njuta medan man kan!

***************

Enjoying the last summer days up here, when I´m back in town it´s autumn! Spent a lot of time with my family but as usual the days are running by to fast! 

Morgonpromenad längs älven

Mysiga sommarkvällar med vänner

Äntligen köpt kokboken Sommar med systrarna von Sydow – en riktig fröjd att kolla i. Gjorde deras granola & nu njuter jag ännu mer av varje morgon!

På tal om mat så bjöd jag på en favorit – Leilas helstekta oxfilé med getostsallad och färska bär! Ett somrigt tips!

Äntligen fick jag krama mina älskade gudbarn!

Picnic i parken

Spänst & snabbhets träning på arenan. Gillar denna träning & just nu blir det extra mycket för att få tillbaka en explosiv Maria!

 

Kommentera

