Back on snow!

Vår biltur genom Sverige bjöd på växlande sol & regn.

Ett stopp i huvudstaden & spontantripp till Gröna Lund.

Ett vackert Stockholm.

Öresundsbron.

Hans på färjan till Tyskland.

En helg i Innsbruck, gamla stan & sightseeing.

Mamma & pappa på besök under deras semester. Passade på att titta till Hans lägenhet under byggnation, ett mycket trivsamt ställe!

Mot Zermatt, Furkapass.

Bästa utsikten att vakna till, Matterhorn.

Detta har jag längtat efter! Finally!

Tre dagars skidåkning och vi kunde inte prickat in bättre väder. Bra förhållanden för att testa hur mitt knä kändes. Inget ont, men en lite annorlunda och ovan känsla som jag var förberedd på. Någonting som kommer att ge med sig för varje dag jag åker och ju mer säker jag känner mig på skidorna. En leende bild sammanfattar dessa dagar väldigt bra!

******************

Three days of skiing with perfect weather and conditions to see how my new knee felt. No pain but a little different feeling that I was prepared for. A feeling that’s gonna get better every day and the more confident I feel on the skis. A smiling picture summarizes these days very well!

Bästa sällskapet!

Påfrestande på hög höjd, 3891 möh!

Traditionell lunch på Furi – Rösti med speck & stekt ägg

Hans på väg till affären med farfarskassen.

Nyttig avslutning på en härlig dag i backen!

//Maria

3 thoughts on “Back on snow!

Kommentera

