Återhämtad

Min blogg har kollapsat, även lite jag själv! Tiden går fort när man har roligt och precis det stämmer in på månaden som gått!

20120417-154521.jpg

Mycket av tiden har spenderats i Åre, hör som till min vår! Påsken med halva familjen och jobb, ett kärt besök i Östersund och runda magar och svett och slit på diverse trevliga gym!

20120417-155037.jpg

En efterlängtad ”svensson” skidsemester med vänner slutade pga olika skador med en skidfri, mysig och ganska händelserik weekend. Inleddes med solgrop i Ullådalen när solen äntligen sken efter veckor av regn och snöfall.

20120417-155106.jpg

Trevliga middagar blandat med hemliga beundrare (?) och mindre rolig matförgiftning.. Ni gjorde min helg och jag får mersmak av det ”vanliga” livet med er, tack!

20120417-155139.jpg

Nu är jag i Mora och återhämtar mig efter min matförgiftning/feber/förkylning. Här blir man uppassad som på femstjärnigt hotell och medan jag sover i soffan roar sig andra i nysnön utanför. Imorgon åker vi till Sälen för årliga SkiFuntastic med sponsorer och skidungdomar. Jag hoppas på sol nu när jag inte kan njuta av skidåkningen i backen!

 

 

Kommentera

