He´s home!

Hämtade denna härliga kille på flyget igår och det känns mycket bra att äntligen få ha honom här hemma! Plötsligt känner jag mig rätt frisk när JAG får assistera, fixa och massera onda ben mitt i natten! Men vad gör man inte för sin bästa! När blomsterbudet idag plingade på dörren undrade han hur många skadade som egentligen bodde i denna lägenhet och skrattade! Konstaterade också att jag såg väldigt pigg ut som till och med kunde gå, tack!

God natt!

 

One thought on “He´s home!

  1. Martin skriver:

    Hei, begynner du å bli sterk i hamstringen igjen eller er den fortsatt veldig liten og slapp? Tok du menisk eller noe annet samtidig som korsbåndet?
    Jeg tok selv korsbåndet og opererte for en uke siden…

Kommentera

