Vår & medgång!

Äntligen skiner solen, det är vår och med den verkade lite efterlängtad energi komma tillbaka!

Cykeln kan nu användas igen som ett kärt transportmedel och jag känner mig lite levande igen. Hans får förhoppningsvis lämna sjukhuset imorgon och som jag längtar att få hem honom hit! Kom precis hem från ett benpass och första gången på länge kände jag ”wow, det kändes bra!”, lite mer sällsynt på senaste tiden! Fick njuta en timme sovandes i solstolen efter lunch.

Tack våren! Jag gillar dig och hoppas du fortsätter komma med fler positiva saker!

 

2 thoughts on “Vår & medgång!

    • Maria skriver:

      Hej Ebba! Hoppas du fick dig lite sol i stan, nu verkar snön gjort intåg igen! Läst om din signering, hoppas på succé för er:) kram!

Kommentera

