Prinsessor & intervaller

20120223-214743.jpg

Den stora dagen till ära firade vi Sveriges nya prinsessa med en prinsess tårta såklart!
Daniel gjorde ännu en gång succé & han charmade nog de flesta! Och vilken lycklig man med två prinsessor i huset!

20120223-215416.jpg Efter lite glädjetårar och med ett stort leende på läpparna var det dags för dagens intervaller.. Övergett kajak maskinen (inte rodd som jag fått backning på) för stakmaskinen! Har mardrömmar sedan stakmaskins grenen under Superstars inspelningarna och så mycket bättre kändes det inte heller denna gång! Men pulsen hög och passets mål uppnått, så jag är nöjd!

Nu ska jag packa ihop inför min Stockholms tur imorgon. Tv4 Nyhetsmorgon och lunch med Tessan, jag längtar!
Sov gott!!

2 thoughts on “Prinsessor & intervaller

  1. Anna skriver:

    Härligt! Ser allt choklad bollen bakom tårt papret också😀 hahah Härligt att höra att det gå så bra för dig med rehab träning.

Kommentera

