24h trip

I helgen blev det en snabb visit till Sundsvall för att hämta upp min bror som kört buss hem från Europa. De rullade in 5.30 söndag morgon & några timmar senare satt vi i en minst sagt fullpackad bil mot Umeå!

20120220-103659.jpg
Precis som när vi var yngre och åkte runt på tävlingar!

20120220-103842.jpg
Slog mig imorse att jag har nog aldrig sett så här mycket snö i stan förut! Denna bil har också fått känna på det!

Har kämpat med en otrolig kramp i underbenet sista veckan & inatt var första natten på länge jag kunde sova bra utan att ligga vaken & vandra runt några timmar.. Tror musklerna får lite panik av aktivitet efter någon veckas stillhet!

//Maria

5 thoughts on “24h trip

  1. Caritas skriver:

    Antar att det är din bror vi får se på FIS-tävlingen här i Övik i helgen? Kul! Gör du oss den äran också kanske🙂

      • Caritas skriver:

        Det rullar på, var på ett första återbesök på SM i torsdags, såg bra ut🙂 Din bror gjorde ett kanonåk i 2:a åket på fredagen(jag satt som speaker) och fick den äran att dela ut priserna vid prisutdelningen sen. Ha det gott!

Kommentera

