One week

Nu har jag varit borta från skidåkningen en vecka och jag börjar komma in i vardagen. Imorse när jag vaknade upp slog det mig att jag kunde ligga kvar i sängen hela dagen om jag ville utan ett enda måste. Just nu njuter jag av det, men risken finns att jag snart kryper uppåt väggarna.

Ett välfyllt kylskåp är sällsynt under vintern!

Johan äntligen hemma & hela familjen samlad!

Ett litet projekt att duscha innan stygnen tagits.

Kvällsfika framför tvn, det kan jag sakna när jag inte är hemma!

Imorgon har jag återbesök hos min läkare & sjukgymnast igen. Kämpat på med mina små övningar och det blir spännande att se vad de har att säga!

God natt!

*********************

Now I have been away from skiing for a week and I’m starting to get used to the everyday life. This morning when I woke up it hit me that I could lie in bed all day if I wanted without a single need. Right now I enjoy it, but chances are that I will soon crawl up the walls.

Tomorrow I have an appointment with my doctor and physiotherapist again. Worked on with my small exercises and it will be exciting to see what they have to say!

6 thoughts on “One week

  1. Jessica skriver:

    Önskar dig lycka till. Det kommer bli intressant att följa din rehabiliteringsresa. Själv är jag i vecka 15 eller 16 efter korsbandsoperationen (tredje korsbandsskadan).

      • Jessica skriver:

        Det blir roligare. Jag lovar. Även om allt är annorlunda för din del med tanke på ditt yrke så talar jag från erfarenhet.

        Tre korsbandsoperationer är åtminstone två för många🙂

  2. Anna Haag skriver:

    Välfyllda kylskåp är en lyx, lika så kvällsfika framför tvn! Njut av att inte ha några måsten, för snart är det vanlig vardag igen med massvis med måsten. Allt kommer gå snabbare än du tror! Lycka till hos läkaren i morgon! Du är grym!🙂

Kommentera

