Schnee..

Okej, jag tror någon där uppe hörde min bön om mer snö.. Jag tar tillbaka det, vi har tillräckligt nu!

Efter närmare en timmes plogning och skottning fick vi till några bra åk. Nu hoppas jag att det kan sluta snöa så lite vatten och snöfräsen kan göra sitt jobb tills på måndag! Vi tar vila imorgon och ser framemot en skiddag på tv. Extra lycka till min bror som gör WC premiär just i Wengen!

För lite variation i maten så åker vi ner till byn för en lördagsstek!

***************

I think someone up there heard my wish for more snow, but I take it back – we have enough now! After an hour of shoveling and sliding we got a couple of good runs. Now I hope it stops snowing and that some water can make a good job until Monday. We take a day off tomorrow and will watch skiing on tv instead. An extra good luck to my brother that makes his first Worldcup in Wengen tomorrow!

For some variety in the food we go for a Saturday steak in the village!

2 thoughts on “Schnee..

Kommentera

