IMG_0283

Snowfall

Innsbruck – Veysonnaz 6 timmar resa, tack kära sponsor för matsäcken!

En smidig resa, kan bero på att jag också sov bort någon timme som vanligt. Inte direkt vinter här och vi passerade Montreaux och denna fina sjö där båtar fortfarande tog en tur!

Så här såg det ut från min balkong igår kväll…

Men idag kom snön och det blev ett perfekt tillfälle att träna dålig sikt! En bra dag i backen, men känns att jag inte åkt skidor på nån vecka! Tur att det sitter i kroppen!

 

Spännande att se hur mycket snö som kommer inatt. Längtat efter min roomie Tessan, men de drabbades av borttappat bagage och inställda flyg så jag får klara mig själv en dag till!

 

//Maria

**************

A nice six hours drive from Innsbruck to Veysonnaz – thank you dear sponsor for the survival food..

Not really winter here yesterday but today the snow came. For me a great opportunity to practise bad visibility. Will be interesting tomorrow morning and see how much snow that came during night.

I was looking forward to Tessans arrival here today but lost luggage and cancelled flights means I have to survive one more day!

Kommentera

