Time to leave!

Packat & klart! Tror jag lyckades komma ihåg allt men fortfarande med lite space kvar i väskorna för shoppingen! Dock måste jag hålla tummarna att hela min blåbärssoppa pulverpåse inte har sprängts under resan – tur jag gillar blått!..

Imorgon bitti flyger vi 06.00 så vi passade på att checka in redan ikväll! Men ganska snabbt insåg vi att det skulle bli en hel del diskussioner – fel antal väskor, för tungt, för långt… Ja det blev en seg och dyrare historia än vi hoppats på!

Nu är det dags att få mina 5 timmars sömn innan planet mot Colorado lyfter!

God natt!

***************

Bags are packed and tomorrow we leave for Colorado! Good night! 

 

Kommentera

