_DSC1553

Happy Stubai

Tillbaka i Stubai efter bra dagar i Innsbruck. Jag gillar att vara där mer och mer! Häromkvällen var vi på konsert med Mark Knopfler & Bob Dylan. Väldigt bra men jag måste tyvärr säga att jag hörde inte ett ord av vad Dylan kraxade fram – men Tivoli jublade ändå! 

Idag bjöds det på strålande sol och för första gången på länge minusgrader, härligt och äntligen lite vinterkänsla! Hans var med upp som friåkande coach för mig och sin bror – jag gillar hans positiva coaching! 

En åkbild fångad av Oscar Bakke. 

Imorgon blir en tidig morgon och hoppas på samma fina förhållanden! Ska passa på att krama Hans lite extra också då vi inte kommer att ses på ett tag! 

God natt!

*****************
Back in Stubai and a great trainingday – both weather and conditions. Hans was up there too as a skiing coach for me and his brother, I like his positive coaching! Tomorrow will be an early morning and I’m hoping for same good conditions. I’ll hug Hans as much as I can tomorrow, cause we won’t see each other for a long time! 

Good night! 

Kommentera

