En tågtrip till Skövde

Sitter på tåg från Stockholm till Skövde, hamnat i samma vagn som bl.a. Blossom, Richard Herrey och en syster Graaf + en massa business folk! Själv ska jag på handbollsresa kan man kalla det för! Om handboll kan jag inte mycket men hoppas på en teori lektion/uppvisning ikväll!

På tal om tåg är jag absolut ingen tågtjej – därför en riktig skräll då jag åkt tåg två gången de senaste 3 dagarna! Har iallafall konstaterat att man blir lätt åksjuk & ingen hit att resa med stora väskor!

//Maria

************
Right now Im on the train from Stockholm-Skövde. Tonight it’s time for some handball – I don’t know a lot about the sport so I’m hoping for a good show!

One thought on “En tågtrip till Skövde

  1. Johanna skriver:

    Kul!! Jag bor själv i skövde. hoppas du får det bra på handbollsresan 🙂

    Kuriosa: Skövde definieras även, om du inte känner någon som jobbar på något av det 2 olika volvo bolagen som finns här i skövde (Vi gör motorerna) så är du ingen riktigt skövdebo, haha… Vilket säger ganska mycket om våran stad.

Kommentera

