IMG_1331

Franska i Sarntal

Första testdagen avklarade med bästa möjliga förhållanden. Stack ut för att springa lite lätt men blev 15min brant nerför och 25min brant uppför, perfekt… Fördriver tiden med serier i trapphuset efter som internet inte funkar på rummet..

Strax möte & middag – eller en franska lektion kan man också kalla det för! Inser att mina år av franska i skolan inte sitter där det ska…

//Maria

***************

First day of testing done with perfect conditions. Back at the hotel I planned an easy running session, but ended up with 15min steep down and 25 min steep uphill… Spending the rest of the time with different series and internet! Soon meetings and dinner – also a great french session and I found out that the little french I learnt in school in totally gone!!

Kommentera

