IMG_1166

Åre från sin bästa sida!

Idag har Åre verkligen visat sig från sin bästa sida! Inte ett moln, perfekt underlag, sol & kallt (ok kanske -27 imorse är i kallaste laget!).

För min del har det blivit friåkning & lite bana medan de andra har kört störtloppsträning inför helgens tävling. Jag ska erkänna att jag blev riktigt sugen på att åka jag med!!

Ett kärt återseende med Kajsa idag! Hon saknas i vårt gäng men är snart tillbaka!

Gymmet är avklarat & efter duschen ska vi på lite signering på Intersport!

//Maria

***********

Today Åre showed its best side – clear blue sky, perfect conditions, sun & cold. Training run for the downhill ladies preparing for the races this weekend, but I did some nice freeskiing on my own! Very nice to see Kajsa again – we are missing her a lot, but she is soon back stronger than before 🙂

 

2 thoughts on “Åre från sin bästa sida!

  1. Ulf skriver:

    Hej Maria.
    Jag sitter och småskrattar för mig själv. Vet inte hur jag kom hit. Jag har en hundblogg – titta gärna in-
    och har tittat på tävlingen i Åre alldeles nyss. Började surfa lite på det och vips.
    Passar iaf på att gratulera till framgångarna i VM och ett stort lycka till i helgen.
    Ulf

Kommentera

