Hej VM – Hej Garmisch Partenkirchen!

Vi är på plats – Badersee är på plats – och VM har startat för min del! Egentligen inte på riktigt förrän imorgon med Team tävlingen, men så kul att äntligen vara här!

Presskonferens avklarad – intressanta frågor av olika slag!

Hann också med en välbesökt POC signering tillsammans med Julia Mancuso på fina Conrad Sport i Garmisch!

Glöm inte att slå på Tv4 imorgon kl 11.00 & håll tummarna för Team Sweden!!

Dags att ladda batterierna – god natt!

2 thoughts on “Hej VM – Hej Garmisch Partenkirchen!

  1. Lisa skriver:

    Det är inte alla dagar man har möjlighet att se VM när det går på dagtid, men idag såg jag er vinna VM-brons och det var fantastiskt! Men jag såg också intervjuerna med dig och du var så glad och verkar ärligt trevlig så ville bara tacka för den glädjen som spreds in i mitt vardagrum! Mvh Lisa

  2. Elin S skriver:

    Wow, GRATTIS!! Bra jobbat! Såg tyvärr inte loppet pga tentan som hänger över mig… suttit på skolan + haft SET hela dagen, är nu hemma för mer plugg. Tjoho. Not. Därför blir jag extra glad när jag kommer hem till den här nyheten – har suttit och sett åken och intervjuerna till middagen 😉 grattis igen!!

Kommentera

