IMG_0354

Tillbaka där allting startade!

Ja då var jag tillbaka där allting startade igen – kära Bräntberget! Var en evighet sedan jag själv åkte i backen & det har hänt mycket sedan dess. Två liftar, både lite längre & bredare backe, fler än ett bigjump hopp, plats för pulkåkning, terrängvågor & grillplatser – vad mer kan man begära?!

Och som förr i tiden var pappa med, satte bana & coachade! Bilden avslöjar lite att det inte är alltför brant…

Jag känner mig väldigt nöjd med vårt pass & formen sitter i tyckte jag mig känna!

Tack Bräntberget – det var ett kärt återseende!

 

One thought on “Tillbaka där allting startade!

Kommentera

