IMG_3628

Utan pengar i Courchevel!

En bra avslutande dags slalomträning i Veysonnaz, kul att se & träna på ett nytt ställe. Sen hoppade vi i bilen & passerade bla Chamonix där vi åt en väldigt god lunch på ett ställe som Rudi guidade oss till, en riktig höjdare! På väg in på lunch skulle jag ta fram min plånbok ur handväskan, men där fanns den inte.. Fick smått panik & letade i mina övriga handbagage (jag är mästare på många handbagage), men kunde inte hittade den någonstans… Efter att jag letat överallt & gått igenom de flesta scenarion i huvudet fick vi veta att de hittat den på mitt hotellrum i Veysonnaz, phuuu! Spärra, fixa & dona, men nu är allt i sin ordning & vi har kommit fram till Courchevel. Har hört mycket om detta ställe om hur vackert det ska vara & jag är inte besviken! Imorgon blir det en sväng på byn efter hangåkning & innan lottningen inför tisdagens race!

Dags att packa iordning väskan & sova!

 

Kommentera

