Hangåkning & Courchevel sightseeing

Idag har varit en vanligt före-tävlings-dag med hangåkning i tävlingsbacken. Det är en fin ganska lätt backe & underlaget tror jag kommer bli bra när all lössnö får plogas ur. Starten är lite flackare & hänger litegrann på skrå, sen går det in i en brantare jämnt lutande del & allt avslutas med en lång flack! Här finns inget att förlora & full gas som gäller!! Efter lunch åkte vi tjejer in en sväng på byn & det är väldigt mysigt här! Fick en bild på lite julpiff & backen!

Vi besökte också en fin gammal vinbutik & där fanns allt från lokala lite billigare viner till bland det dyraste jag någonsin sett från 1840!! Hoppas det är nåt väldigt extra för den som köper!

Strax ska jag iväg på lottning & har jag tur får jag inleda morgondagens race – skulle sitta fint!

Återkommer senare!

Kommentera

