Super G premiär – Nr 31

Vi har haft en bra dag trots att det inte blev någon skidåkning. En fika inne i St Moritz, strosande i affärer – men dock inget inhandlat! Mitt lag vann även en viktig innebandyseger 15-9 tack vare ett grymt samarbete!

Kollade igenom lite bilder & hittade denna bild på backen sedan jag var här senast & det är nästan exakt 5 år sedan! Och som ni ser på bilder så kan St Moritz också bjuda på underbart väder så det är vad vi hoppas på för imorgon! Tack vare mitt slalomresultat i Aspen & tillräckligt med poäng startar jag som nr 31 imorgon, känns bra & jag är laddad för en rolig dag!!

STORT grattis till Frida & Tessan som stod på pallen i dagens europacup slalom i Gressonay!

Trevlig fredagskväll alla hemma i soffan, vi följer Nobelmiddagen & Idolfinalen via nätet..:)

 

Kommentera

