För mycket att göra på för kort tid!!

En vecka hemma & jag funderade hur jag skulle kunna fylla all den tid med saker att göra – men det blev inga problem… Några vändor på stan med julklapps inhandling, middag på mysiga nya Viktoria och en del träning…

Pepparkaksbak har också hunnits med & julkorts tillverkning… Pyssel är lite av min grej, men nu gäller det att ligga i för när jag kommer hem är det julafton!!! 🙂

Idag har det också varit julmarknad på Gammlia, glad att jag prickade in att vara hemma då! Mysigt!

 

Nu dags att hålla tummarna för Matts i Beaver Creek & grattis till de fina Super g resultaten i Lake Louise!!!

 

Kommentera

