Kanondag i Vail

Vail har varit en skidort som jag alltid velat åka till, hittills har jag bara varit i byn & sett backarna men idag var min första dag där! Gillar verkligen stället! Fint, trevligt folk & bra backar (ja iallafall i den enda jag åkte i..). Sen är vi ju ett gäng som sagt att vi i framtiden ska hit på skidsemester & idag fick mig att längta ännu mer!

Kajsa, Jessica, Anja & co var äntligen på plats idag! Kul att vara alla samlade igen! Resan hade gått smidigt, förutom en väska som kommit bort på nåt konstigt sätt…Tur vi är många tjejer & håller på med samma sak – låna ihop lite, sen startklar!

Ikväll är det vi tjejers tur att bjuda på middag. Vi satsar på mysfaktor & efterrätt! Vi är strax på väg till gymmet & sedan förbi affären & inhandla alla ingredienser – det blir nog en av mina absoluta favoriter 🙂 Ska även svänga förbi & se om jag hittar mig ett par nya vinterskor, mina nuvarande är alldeles för hala & gamla!

Trevlig tisdagskväll!

 

Kommentera

