IMG_3469

Precis som det ska vara!

En typisk dag innan resa för mig är STRESSIG! Jag har en förmåga att flytta fram saker, göra sen & spara till sista sekund… Inte bra men jag verkar inte lära mig! Men på nåt sätt ordnar sig allt & därför är idag precis som den ska vara!

Just nu ligger det klädhögar överallt, papper som borde sättas in i pärmar, räkningar som ska betalas, kläder som tvättats… Jag hade tur & blev bjuden på middag av kära mamma – SÅ tänk om jag kunde vara färdigpackad innan dess! Kors i taket! (Tur för Hans att han inte är här & får uppleva detta sedvanliga kaos)

Skynda!

 

 

Kommentera

