Slalompremiär

Så var slalompremiären avklarad! Slutade 11a & jag måste säga att jag känner mig nöjd! Hade självklart hoppats på mer & känner att jag har mer att ge med lite träning, men gladast är jag över att jag kunde njuta av att åka idag! Självklart finns det alltid lite nervositet när jag står vid startlinjen, men idag var det jag som bestämde & min onda på axeln var troligen på semester!

Levi bjöd som vanligt på en bra tävling & bra arrangemang runt omkring! Samekulturen med renar drog till sig många åskådare & även jag var tvungen att ta en bild!

Men nu ligger jag hemma i min egen säng – för en gångs skull har vi längre norrut närmare hem & det gäller att ta vara på det! Imorgon bitti blir det frukost framför tvn & herrarnas första slalomåk – har en känsla av att våra killar har nåt stort på gång! Hejja!

 

Kommentera

