Upp till bevis!

Vaknade och visste att det skulle bli en slitsam förmiddag för på programmet stod det sedvanliga cykeltestet! Hade ändå en bra känsla i kroppen & efter ca 30 svettiga & jobbiga minuter på testcykeln satt jag där med ett leende på läpparna! Framsteg & känner mig ännu mer sugen på att åka skidor igen! Mitt under testet när jag slet som mest sa någon bredvid mig: ”En vanlig dag på jobbet!” – och ja det ligger väl lite sanning i det!

Nu packar jag för fullt – imorgon bär det av norrut!

 

 

2 thoughts on “Upp till bevis!

Kommentera

