IMG_3373

2 års kalas!

Tänk att tiden går så fort och min underbara systerson Albert fyller 2år idag! Låter som jag är gammal när jag säger att det syns på barnen – men det är verkligen så! Vi bjöds på en god middag och en fantastisk tårta!

 

Engla kom hem från dagis med feber & var sig inte riktigt lik, men med lite godis & tårta var hennes härliga skratt tillbaka! Jag är så stolt & glad över att jag har dem!

Tidigare idag åt jag & mamma lunch på mitt favorit lunchställe – DUÅ! Rekommenderas starkt!

 

Kommentera

