IMG_3296_2

Weekend i Mora

När jag satt hemma i tisdags morgon & njöt som mest av att just vara hemma insåg jag förtvivlat att jag & Hans inte kommer att träffas förrän framåt jul… Inte alls likt mig så hade jag någon timme senare bokat mig en biljett till Stockholm med sikte på att överraska Hans när han landade på Arlanda tisdag kväll & följa med till Mora några dagar. Dessvärre landade jag på Arlanda & möttes av ett sms att Hans hade missat planet från Zurich… Grattis! Jag valde ändå att ta tåget Falun & möta upp honom där onsdag eftermiddag & det blev en lyckad överraskning med Hans min som jag sent kommer att glömma!

 

Härliga dagar här i Mora har vi haft med bla ett besök i Nusnäs & dalahästtillverkningen!

Ett kärt återseende med Mad Max, som från att ha varit ett riktigt monster till att nu vara riktigt mysig!

En trevlig lunch & många intressanta historier hos Hans farmor & farfar i deras fantastiska gård!

 

Nu dags att sova & passa tåget 6.22 imorgon bitti mot Aralnda igen! Umeå väntar med nya uppdrag!

God natt!

 

Kommentera

