Sölden – säsongspremiär

Sölden bjöd på presskonferens med ett glatt svenskt gäng

Hangåkning med förväntans fulla åkare

 

… och en tävlingsdag som för mig inte blev som jag hoppats på! Men jag blickar framåt, tar med mig saker jag kan förbättra och laddar för nästa race! Vår plan var att stanna i Sölden för  två dagars slalom träning, men istället är vi nu tillbaka i Stubaital och hoppas på att vädret är med oss!

Nu väntar vi på ett spännande andra åk för herrarna i Sölden!

 

 

Kommentera

