Back to work…

Gårdagen var en lugn & härlig dag! Saunawelt levde upp till förväntningarna – en fantastiskt fin anläggning som får en att varva ner & hitta lite lugn. Ett populärt ställe som rekommenderas vid ett besök i Seefeld. Vi hälsade även på min tränare Florian & hans fru Tanja som har byggt ett otroligt fint hus däruppe. En trevlig middag & många skratt!

Vaknade imorse och kände mig väldigt glad över att slippa kliva upp tidigt, stressa iväg till ett flyg och resa större delen av dagen. Jag har under dessa dagar insett hur praktiskt det är att kunna stanna här nere och det sparar också en hel del energi! Men även här har det varit en traditionell tvätt/fixar dag men har även hunnit med lite tennis med Hans! Karens tennistips från i våras tycks ha gett resultat & tror till och med Hans tyckte att jag spelade rätt ok!

Nu är det slut på vila och ikväll åker jag upp till de andra i Stubaital för två dagars träning innan vi åker över till Sölden! Hoppas på lika fina förhållanden som förra veckan, en sista finjustering innan det gäller på riktigt!

 

One thought on “Back to work…

Kommentera

